zondag 25 oktober 2015

Triangle - Zaltbommel

De laatste (zater)dag rustig begonnen met een ontbijt bij Ramada Inn. Daarna de rest ingepakt en de kamer netjes achter gelaten.

Dan naar de Walmart voor de laatste aankopen, o.a. 2 bananen voor onderweg.

De natuur krijgt elke dag meer kleur. Helaas is alles nog niet rood.

Nog even de laatste Corvette in beeld gebracht. Voor ons onhaalbaar............

Dan richting Dulles Airport, maar eerst nog gewinkeld in Reston en een bakkie koffie met koek gedaan bij Starbucks.

Alweer geen iPhone 6S gekocht. Had er voor al m'n neefjes en nichtjes eentje mee willen brengen..................... haha.

Dan naar de Rental Car Return en onze auto ingeleverd bij Alamo Rent-a-Car.
Vandaag nog 90 kilometer gereden met bewolkt weer en af en toe zon, 17 - 19 graden.
In totaal gereden: 6.573 kilometer met een gemiddeld verbruik van 1 op 10,7.

De shuttlebus van Alamo bracht ons direct naar het vliegveld. Hier nog wat kleins gegeten en om kwart voor 6 begon het boarden.
Om half 7 vertrekken lukte niet helemaal omdat we het zoveelste vliegtuig in de rij waren, maar om 18.51 uur gingen we dan toch de lucht in.
De vlucht duurde in totaal 7 uur en 10 minuten en ongeveer 6 uur hiervan hadden we turbulentie. Het was dan ook een vermoeiende vlucht.
Op zondagmorgen 7.01 uur geland op Schiphol en daarna met de shuttlebus naar Motel van der Valk, waar onze auto stond.
Hier eerst nog het ontbijtbuffet bezocht, zodat we een fatsoenlijke maaltijd binnen kregen.
Om 11 uur waren we weer thuis en vonden we een aantal stapels post om door te worstelen. Nu genieten we alweer van de prachtige herfstkleuren in de Bommelerwaard.
Vanavond heerlijk gegeten bij Lia en Theo.
Het zit er weer op !!!!!!!!

1. Wij zijn weer blij dat jullie veilig zijn thuis gekomen en een goed vakantie hebben gehad . fijn dat jullie lekker hebben gegeten bij ons en nu maar bij komen en weer in het ritme zien te komen met die tijd verschillen . groetjes en geniet nog maar na Lia en Theo

2. Heel leuk te lezen dat alles weer o.k. is.
    Welkom thuis en tot ziens.